Известие

Collapse
No announcement yet.

още една- две забележчици по 156цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • още една- две забележчици по 156цата

    Значи колата има следните 4 проблемчета:

    1.Като си седи на място отвреме- навреме си мени оборотите нагоре- надолу- каква може да е причината?

    2.При вкарване на задна понякога цялата кола поскача... наистина подскача!- каква може да е причината и тук?

    3.При преминаване през спящ полицай, нещо в салона скърца... брех викам си кво ще да е това и веднага почнах да клатя седалки, конзоли- бре нищо не скърца... докато не го намерих- седалките се трият в средната конзолка и скърца та се не трае- има ли решение, защото си мисля, че не е само при мен така...

    4.Таблото до стъклото има дюзички дето духат на стъклото и от тях също се чува едно константно поскръцване, което отрано почна да ми лази по нервите- и тук съм сигурен, че не е само при мен драмата, така че ако има решение- моля споменете го
    Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

  • #2
    Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
    Значи колата има следните 4 проблемчета:

    1.Като си седи на място отвреме- навреме си мени оборотите нагоре- надолу- каква може да е причината?

    2.При вкарване на задна понякога цялата кола поскача... наистина подскача!- каква може да е причината и тук?

    3.При преминаване през спящ полицай, нещо в салона скърца... брех викам си кво ще да е това и веднага почнах да клатя седалки, конзоли- бре нищо не скърца... докато не го намерих- седалките се трият в средната конзолка и скърца та се не трае- има ли решение, защото си мисля, че не е само при мен така...

    4.Таблото до стъклото има дюзички дето духат на стъклото и от тях също се чува едно константно поскръцване, което отрано почна да ми лази по нервите- и тук съм сигурен, че не е само при мен драмата, така че ако има решение- моля споменете го
    1- Смяна на бензина със накакъв 100 октанов, проверка за пропуски на въздух след дебитомера (напукани маркучи), почистване дроселова клапа невентуално и зануляване и ако не се оправи ново МПХ.
    2- Ако наистина подскача може да се дължи на проблем в съединителя да не отцепва напълно
    3 С какъв сало си че скърцат седалките. Иначе скърцането може да идва от уплътненията на вратите (мажат се със някакъв силикон) или пук може да идва от окачването (най често са горни носачи) но може да са долни или тампони стабилизираща щанга.
    4 сигурен ли си че от тях скърца обикновенно в таблото на тези коли има вдна клапа която трака и това е само през зимата иначе всичко дръго скърца от тези работи които съм описал по горе.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
      Значи колата има следните 4 проблемчета:

      1.Като си седи на място отвреме- навреме си мени оборотите нагоре- надолу- каква може да е причината?

      Можеш да пробваш мурафета с рязането на 15я пин от кабела зад скоростомера, но ако сериозно ти клати оборотите само когато си на място, мисля че не е това проблема, но не ти пречи да опиташ......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Можеш да пробваш мурафета с рязането на 15я пин от кабела зад скоростомера, но ако сериозно ти клати оборотите само когато си на място, мисля че не е това проблема, но не ти пречи да опиташ......
        Абе стига с тия глупости. Що карате хората да си ебават колите. При вас като няма кой да ви оправи проблема да си режете каквото искате. Това е супер ама супер аматьорско изпълнение. Ако трябва ще си смени цялата дроселова клапа с моторчето, но ше се оправи проблема с оборотите.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          2 питания-

          1во- къде да видя съединителя?

          2ро- какво е МПХ
          Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

          Comment


          • #6
            1. Не си писал откъде си, за да могат колегите да те насочат към свестен диагностик за съединителя.
            2. МПХ - Моторче за празен ход

            N.B. Не мисля че е съединител, обаче. От него би подскачала не само на задна предавка. Изтропване чува ли се в момента на 'подскачането'?

            Таблото скърца и при мен, даже по скоро 'изпуква', когато минавам през неравност. При мен е от пластмасовата шина която обдухва предното стъкло. Интересното е че при мен звукът идва само от дясната и част. Ако някой знае как се 'лекува' този проблем, нека каже.
            Last edited by Pepo; d.m.y г., 14:39.
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Това с подскачането може да имаш скъсан тампон на кутията. От горе на се виждат. На канал ще се разбере.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                От София съм...

                Първо- да таблото не скърца а припуква по неравностите, и да от шината за обдухване на стъклото идва и доста ме дразни
                при мен идва по- скоро отляво!

                Второ- да при подскачането има и изтропване- чува се едно якичко ДУМ- все едно нещо се намества в друго нещо с шут... днеска пробвах след цялостното спиране на колата, преди задна да сложа една 3та и 4та и после задна и нямах проблеми...
                Last edited by titanium; d.m.y г., 02:34.
                Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Абе стига с тия глупости. Що карате хората да си ебават колите. При вас като няма кой да ви оправи проблема да си режете каквото искате. Това е супер ама супер аматьорско изпълнение. Ако трябва ще си смени цялата дроселова клапа с моторчето, но ше се оправи проблема с оборотите.
                  Никой нищо никого не кара, всеки си има тиква на раменете да преценя какво да прави.....аз проблем нямам с това, ако ми се появи, при положение че тука вече 4-5-6-7 човека са го направили това, и незнамсиколко по чуждите форуми, значи може ида става......иначе то е лесно да се каже "ако трябва да си смени дросела и моторчето" и ше се оправи, ама ако не се оправи, да смени и дебитомер, ламбада, свещи, бобини, маркучи, темп датчици - докарах ли ги до илядо лева........
                  А така клъц - и може и да се опрай.....ако не се опрай, оп буксичката обратно и както си е било - разглобяването на дисплея е за 5 мин работа......ако си прецени......по желание е......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                    Таблото скърца и при мен, даже по скоро 'изпуква', когато минавам през неравност. При мен е от пластмасовата шина която обдухва предното стъкло. Интересното е че при мен звукът идва само от дясната и част. Ако някой знае как се 'лекува' този проблем, нека каже.
                    Аз съм особенно чуствителен към шумове в купето, и имах подобни на Мареата - свалих де що може да се свали от таблото и предния "обдухвач" и дискретно го олепих с яко силиконче..... - почти 3 години никакви ядове.....новия собственик предполагам също няма......не знам въпросната на Алфата как се маха, ако се маха, но ако ми запее като паднат температурите и ще прилагам същото лечение....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                      От София съм...

                      Второ- да при подскачането има и изтропване- чува се едно якичко ДУМ- все едно нещо се намества в друго нещо с шут... днеска пробвах след цялостното спиране на колата, преди задна да сложа една 3та и 4та и после задна и нямах проблеми...
                      Така както го описваш, не мисля че е ск.кутия или съединител. Няколко възможни причини:
                      1. Разлепена накладка, която се мести в апарата или движение на целият апарат - ако не са добре фиксирани се местят в момента, когато тръгнеш на задна предавка.
                      2. Разбит тампон някъде по ходовата част, който променя положението си при потегляне назад и изтропва.
                      3. Тампон на двигателя.
                      Друго не се сещам. Нека колегите да кажат. Всъщност откъде чуваш тропането - отпред, отзад, ляво, дясно?
                      Пиши как си се справил, когато решиш проблема.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        естествено ще пиша колеги

                        думкането се случва в момента на вкарване на задна... на място- още преди да съм тръгнал да давам на зад... вкарвам и веднага... със самото вкарване- прас!

                        чува се отпред някъде... не мога да преценя!
                        Last edited by titanium; d.m.y г., 13:50.
                        Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                        Comment


                        • #13
                          + още нещо... като си карам към вилата и градусите падат на малко над 50 на таблото... в задръстванията си стигам 90+, но тръгна ли на дълго и падат супер много- това нормално ли е ?
                          Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                            + още нещо... като си карам към вилата и градусите падат на малко над 50 на таблото... в задръстванията си стигам 90+, но тръгна ли на дълго и падат супер много- това нормално ли е ?
                            Най-вероятно термостата ти е постоянно отворен.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                            Comment


                            • #15
                              100% термостат...
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X